Thursday, July 2, 2015

Batu Seremban Viral Di sekolah



Beberapa hari yang lalu anak saya yang kedua, Adik meminta wang seringgit...lalu saya tanya kepadanya, untuk apa? Katanya dia ingin membeli batu seremban.... Terfikir untuk saya membelek-belek batu seremban yang lama bagaimana cara ianya dibuat..... Apa lagi saya pun cubalah....
Sudahnya.... ramai rakan-rakannya menempah... Bukan hanya rakan Adik malah rakan kakaknya, Kak Long turut menempah..... dah jadi bisnes pulak... Bukan untung yang dicari... tapi kepuasan melihat telatah mereka bermain batu seremban... semasa saya kecil dulu....teringat memori main batu seremban di pangkin/anjung rumah....Mana ada Gadget yang canggih mcm zaman skang....
Hari-hari mengadap tempahan...rasanya dah lebih 50 set batu seremban kami buat... suami pun membatu......Cikgu-cikgu pun tumpang sekali menempah.....
Kalau korang nak.... Whatsapp je saya
013-6394287, Cik Tah
Berusaha menyiapkan tempahan Batu Seremban.....

No comments:

Post a Comment